sobota, 11 stycznia 2014

Witajcie.

Jestem adminką strony Sailor Moon-Polska.To dla was stworzyłam tego bloga,prywatnie prowadzę też drugiego :) (katie-style1771.blogspot.com)
 Uwielbiam czarodziejki,a szczególnie Bunny:) A wy jaką najbardziej lubicie?
Jak odkryłam to anime?Gdy byłam jeszcze w czwartej klasie (obecnie jestem w pierwszej) przyszłam do mojego kolegi dać mu odpisać lekcje,a jego siostra oglądała właśnie Sailor Moon.
Spytałam się jej co to,a ona mi o tym opowiedziała.Zakochałam się w Sailor Moon<3 A jak wy je odkryliście?
Co chcę robić na tym blogu?Oczywiście chcę dzielić się z wami wszystkim co związane z SM!;*

3 komentarze:

  1. fajne tło dasz zdjęcie na fb
    Roksana Polak

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc jak poznałam SM. Kiedy na TV 4 (rok temu) skończyło się Digimon, początkowo nie chciałam tego oglądac. Moja siostra w dzieciństwie oglądała 1 sezon, lubiła to. Później nudziło mi się i zaczełam to oglądac. Jak się skończył odcinek pokochałam to. Następnie obejrzałam kilka razy 1 sezon (TV 4 i TV6). Niedawno dowiedziałam się z internetu, że to jest anime i ma kilka sezonów, zaczęłam je oglądac losowo (dlatego że mam słaby internet). To koniec historii.

    OdpowiedzUsuń